Menu
Přihlásit se

Komentář.

Pražská kampaň Kamaly Harrisové a gay sňatků

Dříve to byla kostelní procesí, která s fanglemi a prapory světců brázdila ulice českých, moravských a slezských vesnic a měst. Jenže soudruzi z ÚV KSČ nadělali paseku na duši národa a spolu s nevídanou materiální prosperitou porevoluční doby, umetli cestičku úplně jiným “procesím s fanglemi a prapory”. Duhové náboženství svými dogmaty mohutně kolonizuje každou oblast veřejného života. A v Praze to teď v době festivalu Prague Pride nabírá až ko(s)mických rozměrů. Krom fangliček a praporků, kterými mává omladina, a které zdobí každou tramvaj, začala se svou předvolební kampaní na Malé Straně i sama Kamala Harrisová. Jak?

Eva Pospíšilová
Publikováno 09/08/2024
Doba čtení 2 min.
K. Harris, Ilustrační foto, Zdroj: Shutterstock.com

Ve středu 7.8. se v pražském Americkém centru (což je “výkonný orgán” Americké ambasády v ČR) uskutečnila debata s názvem Ještě není konec, aneb zahraniční zkušenosti v cestě za rovným manželstvím. Lobistická, duhová smetánka zde vedla vlastně politickou debatu o tom, jak podle zahraničních návodů finálně prosadit homosexuální manželství v ČR. A copak by to bylo za diskuzi, kdyby ji jedna z debatujících, politická poradkyně a LGBTIQ+ aktivistka, Thalia Zepatos z USA, nevyužila k americké předvolební kampani. Málo kdo by odolal, být hoštěn ambasádou.

Změna myšlení

Po úvodním lkaní, že když s kampaní za stejnopohlavní sňatky v USA začali, mobilizovaly se také křesťanské kruhy a do většiny národních ústav vetkly definici manželství, jako svazku muže a ženy, začaly chvalozpěvy. Kalifornské chvalozpěvy. V Kalifornii se totiž aktivistům nepodařilo redefinovat manželství skrze zákonodárce, nepodařilo se to ani skrze lid v národním referendu, a tak na to šli soudně. Paní Zapatos jako by mimochodem zmínila, že to byla tehdy právě nejvyšší státní zástupkyně, prokurátorka Kamala Harrisová, která lobistům pomohla na cestě k vítězství. Ještě sborově pokleknout a můžeme domů. “Trvalo nám desetiletí, než jsme změnili smýšlení lidí, ” zakončila svůj úvodní projev. Ano, o to tady jde, o postupné ideologické ovládnutí společnosti.

V další debatě zazněla myšlenka, že v demokracii, by neměl o menšinách rozhodovat většinový názor. S tím netřeba polemizovat. To by ostatně nikdy žádný institut stejnopohlavního manželství nevznikl. Zároveň je pak ale s podivem, proč se české kampaně za stejnopohlavní sňatky ohánějí (sebou zadanými) průzkumy veřejného mínění, které (jaké překvapení!) ukazují, že většina české společnosti nechce vlastně nic jiného, než abychom tu už konečně měli ty duhové veselky. Zajímavé je, jak se paní Zapatos snažila přítomné lobbisty uklidnit, že to nevadí, že právní řád ohýbají skrze aktivismus u soudů, protože skrze zákonodárce ani lid by jejich snahy nikdy neprošly. Že je to legitimní způsob boje. Celé to ujišťování na míle odráželo jejich vnitřní nejistotu o společenské legitimitě jejich aktivistického působení.

A jak na to, skrze soudy? Jednoduše. Panelisté se vzájemně shodují na tom, že soudci musejí každý osobně opustit své zastaralé názory na manželství a rodinu. Ano, respektovat biologickou realitu muže a ženy, předávání života a výchovy dětí, to je skutečně zastaralé, fuj!

Čtěte také:
Manželství s čímkoli, Chceš do Bruselu? Slib věrnost LGBT+ neziskovkám!
Plnou parou (Mikuláš) Bek, ODS a Piráti proti právům dětí a nikdy jinak

Komentáře (5)

  1. ego žije z myšlení. pořád potřebuje přikrmovat a dokrmovat. Britský soudce shledal, že počet útoků nožem roste, protože jsou příliš ostré, a tak navrhl zákon povolující pouze obchod se zaoblenými noži. A zároveň ve všech anglických domácnostech by měly být zaokrouhleny špičky nožů. To není vtip, ale jen důkaz postupující degenerace evropských elit. taková džamila považuje za normální chtít u homosexuálů právo na rodinu. z toho se potom vyvinou další a další požadavky na daší „práva“, která jsou normálností a přirozeností u hetero a dalších rovin lidského konání. vše se toto schovává za pojem láska. a protože mnoho lidí nezná skutečný význam tohoto slova, pletou si toto za pojem zamilovanosti-emoce (mít rád). zamilovanost si každý volíme podle svého žebříčku hodnot (světonázoru a vkusu každého soudruha), a ty mohou být různé. kdokoli se tedy odchyluje od normality a přirozenosti, hledá způsob, jak toto obcházet, aby tuto normalitu nahradil něčím jiným, samozřejmě se to zdůvodňuje, maskuje a omlouvá touhou po té přirozenosti a normálnosti, místo toho, aby se hledala příčina odklonu od skutečných hodnot. a tato příčina se nahradí požadavkem po právu na změny následku, místo toho, aby se změnila příčina. to vytváří další a další požadavky na „práva“ těch tzv. znevýhodněných. pak se může stát a stává se to, že se pedofilie a jiné pozvolna začíná propagovat jako menšina, a tato menšina zjistí, že aby toto se stalo normou, musí se stát tou většinou. a stádo se dá manipulovat. rovnoprávnost je podprahovka buzíků. Nejedná se zde o žádnou nerovnoprávnost, rovná práva, ale o jejich přihřáté lži a snahu o změnu významů slov. čili podvod.

  2. Bojíme se války, ale k čemu mír zdegenerovanému lidstvu. Možná mají chciválkové pravdu. Náprava povede, bohužel, přes válečné strasti. Takže jen tak dál, baba přihlášená k mužké identitě jistě vyfasuje plnou polní a rovnoprávně s muži půjde položit život za normální svět bez úchylů.

  3. Reálné mzdy vzrostou. Začátkem roku se dostaneme na předcovidovou úroveň, věří ekonomka Horská. hlavně zaměstnanci liberty se už těší….ekonomická křivka se sune nezadržitelně k zemi. tahle ekojolanda je poněkud ze scénáře, podle fialy bohatneme, reálně ale češi chudnou, dluh astronomicky roste, tedy ekonomika vždy klesá, ale když ty prajdy zaplatí šapiro…. teploušská, pedofilní, genderová a homosexuální zvrácená teorie není jen nějaká nevinná recese. Její propagátoři ji často halí do líbivých frází o prosazování rovnosti a boji proti násilí na ženách. Tato teorie, která vychází z neomarxismu, tvrdí, že pohlaví je konstrukt, nikoli biologická danost, a že pohlaví je libovolně měnitelné. Implikuje to pak zrůdné důsledky pro společnost, které se projevují v praxi.
    každý si musí uvědomit, kde a komu se zaháčkoval a co z toho poplyne. taková ta nerozlišující lásečka (líbivost) bez rozlišování je pěkně nebezpečná nemoc (posedlost). láska je moudrá, rozlišující a vědomá, nikoli slepě hloupá, infantilní a sebedestruktivní. navíc o to nebezpečnější když před sebou hrnou jako štíty i děti. Nejedná se zde o žádnou nerovnoprávnost, ale o jejich přihřáté lži a snahu o změnu významů slov. čili podvod. fialovej hnus.. 💩💩💩💩💩

    1. Úchylka si vždy vedle normality bude připadat tzv.diskriminovaná a to způsobí, že normalitu napadá tím, že začne normalitě vnucovat lži, že je tímto diskriminovaná a začne vznášet požadavky na to, aby byla uznána za jinakost anebo normalitu. Tím se začíná diskriminace normality a přirozenosti a tento vliv má za následek to, že tuto normalitu začíná kazit a tlačit do lži a posléze do úchylky na svoji úroveň deviace. Limbický systém má také vztah k řízení sexuálních funkcí. Při stimulaci amygdaly a hipokampu je aktivováno sexuální chování (vyhledávání partnera, zvýšená hravost, přítulnost a také aktivní či pasivní homosexualita). Limbický systém se také podílí na reakcích spojených se zachováním jedince a rodu, čili sebepoškozování jde proti sobě i ostatním.

  4. Mohu říci jediné: na zániku mocných starověkých říší měl svůj podíl i fakt, že lidé – alespoň někteří – se měli tak dobře, že samou rozcapeností už nevěděli, co si ještě vymyslet. Ty říše potřebovaly k úplnému zániku civilizace staletí, my tomu kráčíme vstříc kroky přímomílovými.

Napsat komentář