Hlavním těžištěm současné praxe Jeronýma Klimeše ovšem není zkoumání partnerského života homosexuálů, ale psychologie rodiny s přihlédnutím k potřebám dětí z rozvedených manželství. „Jsem proti automatickému přidělování dětí do střídavé péče,“ řekl Klimeš a vysvětlil důvody, kdy na děti může střídavá péče působit negativně a popsal, jak v praxi ověřuje, jestli se dítě pro střídavou péči hodí, nebo ne.
Chcete se dozvědět, co je největší problém Čechů? Jak velkou roli hrají v chování přirozené rozdíly mezi mužem a ženou? Poslouchejte další díl pořadu Jak TO je s Jeronýmem Klimešem až do konce!
Celé epizody podcastu Jak TO je? najdete na webu deník.to, na YouTubovém kanále deník.to i ve vašich podcastových aplikacích.
To je ono – rozdílné vzorce chování!To může vést daleko.
…a jen děti to odnesou – buď jsou jako rukojmí, nebo v roli pejska pro pobavení, objekt pro ukojení pseudomateřskootcovských pudů, luxusním dárkem do neluxusního LGBTatd. vztahu, jsou jim upírána práva na otce i matku tzn. normální rodinu, trpí rozpadem rodiny, neláskou, a můžeme ve výčtu pokračovat. Hanba politikům, kteří vymýšlejí ptákoviny a nedbají na práva dětí!
Vážit si tradiční rodiny, vzdělání a národa. Mravní bída.
Vítejte mezi proruskými desoláty, pane Klimeši.
stát nesmí řízeně vytěsňovat z života dítěte jeho biologického rodiče. nomenklatura se zcela odkopala. šokuje vražda dvouměsíčního kojence, a nikterak nikoho nešokuje, že se libtardi chystají schvalovat potrat, rozuměj usmrcení již narozeného dítěte a podobné woke projekty včetně grýndýlu a covidu….Narodil jsem se jako liška, ale cítím se jako slepice. To je moje nová identita. Pusťte mě do kurníku!
taková džamila považuje za normální chtít u homosexuálů právo na rodinu. z toho se potom vyvinou další a další požadavky na daší „práva“, která jsou normálností a přirozeností u hetero a dalších rovin lidského konání. vše se toto schovává za pojem láska. a protože mnoho lidí nezná skutečný význam tohoto slova, pletou si toto za pojem zamilovanosti-emoce (mít rád). zamilovanost si každý volíme podle svého žebříčku hodnot (světonázoru a vkusu každého soudruha), a ty mohou být různé. kdokoli se tedy odchyluje od normality a přirozenosti, hledá způsob, jak toto obcházet, aby tuto normalitu nahradil něčím jiným, samozřejmě se to zdůvodňuje, maskuje a omlouvá touhou po té přirozenosti a normálnosti, místo toho, aby se hledala příčina odklonu od skutečných hodnot. a tato příčina se nahradí požadavkem po právu na změny následku, místo toho, aby se změnila příčina. to vytváří další a další požadavky na „práva“ těch tzv. znevýhodněných. pak se může stát a stává se to, že se pedofilie a jiné pozvolna začíná propagovat jako menšina, a tato menšina zjistí, že aby toto se stalo normou, musí se stát tou většinou. a stádo se dá manipulovat. rovnoprávnost je podprahovka buzíků. Nejedná se zde o žádnou nerovnoprávnost, rovná práva, ale o jejich přihřáté lži a snahu o změnu významů slov. čili podvod.
teploušská, pedofilní, genderová, homosexuální zvrácená teorie není jen nějaká nevinná recese. Její propagátoři ji často halí do líbivých frází o prosazování rovnosti a boji proti násilí na ženách. Tato teorie, která vychází z neomarxismu, tvrdí, že pohlaví je konstrukt, nikoli biologická danost, a že pohlaví je libovolně měnitelné. Implikuje to pak zrůdné důsledky pro společnost, které se projevují v praxi.
každý si musí uvědomit, kde a komu se zaháčkoval a co z toho poplyne. taková ta nerozlišující lásečka (líbivost-emoce) bez rozlišování je pěkně nebezpečná nemoc (posedlost). láska je moudrá, rozlišující a vědomá, nikoli slepě hloupá, infantilní a sebedestruktivní. fialový eurohnus